Warning: Creating default object from empty value in /home/bestsal/public_html/wp-content/themes/canvas/functions/admin-hooks.php on line 160

Celebrity Hairstylist, SCOTTY CUNHA, gives tips on cutting your kids hair!

Since I live in Los Angeles and work with so many talented stylists, I felt it fitting to have one cut Leni’s hair for the first time. I turned to Scott Cunh…

14 Responses to Celebrity Hairstylist, SCOTTY CUNHA, gives tips on cutting your kids hair!

  1. Madeline Schaetzl April 18, 2014 at 2:30 am #

    Leni is precious. I love this vid. But i laughed out loud when Scott used
    Evian to wet her hair. LOL

  2. MsProjectButterfly April 18, 2014 at 3:35 am #

    Aww this was so sweet! 

  3. Elle Is For Living April 18, 2014 at 3:45 am #

    Scott is so cute but your daughter absolutely STOLE the show. What a cutie
    patootie! ♥ Elle

  4. Sarah Conley April 18, 2014 at 5:25 am #

    Yay! 

  5. sadiejosiemom April 18, 2014 at 5:33 am #

    Leni is adorable, just like mom! At first, I thought hmm…wonder what kind
    of hair cut he’ll do? Then he cuts about half an inch off and I really had
    to laugh! LOL!! My oldest (I have 4 boys – all men now) was 18 months when
    I took him for his first cut. His hair hung in ringlets down to the middle
    of his back when you pulled the hair down straight. He got a regular boy
    hair cut. It was soooo hard for me back then! Trauma drama mama!!

  6. Sarah Lopez April 18, 2014 at 5:48 am #

    I know I don’t need to tell you this but your daughter is adorable! x

  7. Shelley9090 April 18, 2014 at 9:32 am #

    My favorite part was asking Leni to help you say, “Have a fabulous week” at
    the end. She looked like, “Get me home to my toys, Mom”. Such a cutie.
    Scotty, too.

  8. Jo-Jo Sweetland April 18, 2014 at 10:08 am #

    When she was just like ‘good job’ hahaha

  9. waspprincess April 18, 2014 at 2:24 pm #

    She’s ready for her close up Jamie.

  10. Michelle Finkelstein April 18, 2014 at 3:40 pm #

    That was just so cute. Congrats to Leni! That is a big deal and she was
    really brave! Treasure these moments… I know, I know you have heard this
    before but it goes so fast!…..Michelle

  11. gelpy27 April 18, 2014 at 4:10 pm #

    Leni is adorable lol 

  12. HowtobeFancy April 18, 2014 at 4:38 pm #

    Haha, I was thinking “What fancy water bottle is he using…oh right.” Leni
    is such a little charmer!

  13. QueenLizzyBee April 18, 2014 at 9:01 pm #

    I did that years ago to my sister and bother’s hair when they were younger.
    I have no idea how to actually cut hair. I just now the snip snip & that’s
    it trick. I do it to my hair all the time ha ha ha! :-D 

  14. Kristin Gehm April 19, 2014 at 12:15 am #

    Your daughter is such a doll!!! :) Thank you for sharing her with us! xo
    Kristin

Leave a Reply